понедељак, 04. август 2014.

Upoznavanje :)

Pored svega što me čini ispunjenom i zadovoljnom osobom,postoji jedna sitnica koja samo još više ukrašava moj život a to je kozmetika. :) 
Otvaranjem ovog bloga,pre svega,želim da naučim nešto novo i isto tako da podelim svoja iskustva i savete u vezi šminke i nege kože lica,tela,kose,noktiju i td.
Na ovom blogu će se,takodje,nalaziti i recepti za pripremanje hrane i raznih poslastica.:)
Blog pišem i uređujem sama isključivo iz hobija i radoznalosti,ali sam otvorena za svaku vrstu saradnje. 

Moji podaci :

Ime: Marija 
Nadimak: Maruška,Mara,Maja
Prezime: Petrović
Godine: 20
Mesto: Požarevac
Kontakt: marija.petrovic.nikolic@gmail.com
Tip kože: Zimi-suva i osetljiva koža lica,leti-suva do normalna sa umereno masnom 
                 T zonom.
                 Suva do normalna koža tela.
Tip kose: Jako duga,ravna kosa,normalnog tipa sa malo suvljim krajevima.

I za kraj prvog posta,da znate ko piše,postavljam svoju sliku. 


                                                                      Srdačan pozdrav do narednog posta!
                                                                                                             
                                                                                                Marija :)


                                                                                                


16 коментара:

  1. Dobrodošla!! :) Piši o kosi, slična nam je :D

    ОдговориИзбриши
  2. Eh, da sam ja bila pametna pa da sa 20 godina počnem da pišem blog :)
    Dobrodošla :D

    ОдговориИзбриши
  3. Dobrodosla u svet blogovanja :-)
    Bas se radujem tvojima sledecim postovima !
    Pratim te preko GFC-a, pratilac #4 <3
    Poseti moj blog, i nadam se da ces uzvratiti pracenje ! xoxo

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Izvini na kasnom odgovoru. Pratim te i pre nego što sam počela da pišem svoj blog. Super si! :-)

      Избриши