недеља, 10. август 2014.

Catrice The Winning Cream

Ovog leta je jako popularna bela boja na noktima,pa sam odlučila da istu boju i ja isprobam na svojim noktima. Izabrala sam Catrice The Winning Cream iz prošlogodišnje LE kolekcije MATCHPOINT. Ova kolekcija se sastoji iz četiri laka (s leva na desno): Team Lucky Mustards,Rockby,ChamPINKon i The Winning Cream.

*preuzeto sa interneta



Lak dolazi u bočici od 10ml,ima veliku četkicu (kao Golden Rose Rich Color lakovi) i jako se brzo suši. Potpunu pokrivenost pruža nakon dva tanja sloja,a pošto nije čisto bela boja već ima sedefa u njoj,ostavlja tragove nanošenja na noktima. Nakon sušenja i top coat-a preko,tragovi su jedva vidljivi. Stvar koja je mene oduševila je ta koliko je postojan. Tek posle pet dana je počeo da se nazire vrh nokta. Žao mi je što Catrice kozmetika nije dostupna u Srbiji,jer lično smatram da je jako kvalitetna,s'obzirom na cene. Izvinjavam se zbog lošeg kvaliteta fotografija,ali pošto nemam profi fotoaparat sve je fotografisano mobilnim telefonom. 
*Prve dve fotografije su napravljene u hladu na dnevnom svetlu,a druge dve na direktnoj sunčevoj svetlosti.











   Da li ste nosile beli lak ovog leta? 
   
   Pišite,komentarišite,kritikujte,savetujte,sve je dobrodošlo! :) 

          Pozdrav!
                
                  Marushka :)



8 коментара:

  1. Jao ja imam 5 belih lakova. Jedan sedefasti, jedan mat i ostali su klasični mada onaj mat najviše koristim. Baš volim bele lakove :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super :) Ja imam još jedan kreč beo,ali ne volim da ga nosim jer se brzo skine :)

      Избриши
  2. Uuuu Rockby mi se jako sviđa :)

    Nisam koristila bijele lakove, jer ne posjedujem niti jedan :( odavno želim da nabavim kreč bijeli lak, ali uvijek zaboravim da ga kupim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se Rockby sviđa :) hehe,zapiši na wish listu,tako nećeš zaboraviti :)

      Избриши
  3. Baš je dobar, jako mi se sviđa :). Ja sam inače beli koristila samo za frenč, ali ovaj mi super izgleda :). Moram da nabavim neki :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) ovaj je super jer nije kreč beli nego ima blagi sedef ,dugotrajan je i nosiv..:) ja sam sa njim radila frenč i super mi je ispalo :)

      Избриши
  4. Ja se još uvijek nisam usudila namazati bijeli lak... Imala sam u srednjoj drugaricu koja je znala da na svakom odmoru maže nokte korektorom, da joj budu bijeli i onda mi je nekako od tada to ostalo ružno za vidjeti, uvijek me podsjeti na korektor. :D
    Ali ovaj mi se baš sviđa jer je sedefast, a ne čisto bijel, možda ga i probam ako ga nađem u Catrice ponudi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha,imala sam i ja drugaricu koja je isto to radila :) jeste,ovaj je super.. ako nađeš,obavezno probaj :)

      Избриши